søndag 20. september 2009

Søndag ;D

I dag fikk jeg sove til åtte, og det var godt :) Mamma låg over her, siden hun skulle på jobb tidlig i dag. Så ho tok han når klokken var halv sju. Snille mammaen min <3

Nå så sitter Andreas på gulvet å spiller på en leke han har :) Tenker å bare slappe av i dag, det er jo søndag! Det er fint vær ute, men trur ryggen min trenger litt ro. Det kjennes slik :)

Snakket med Nina på msn tidligere på dagen, og ho klaget over at det blas så gale, og sa at tørkestativet hennes ha nesten bekka over verandaen. Og da tenke jeg “ shit, jeg har to stativ som står ute”, og når jeg såg ut – så har begge bekke. Uffameg, da var det rett ut å redde de. Så når jeg skulle bøye meg for å ta de opp, klikka ryggen min totalt igjen :( Hate it!! Lillemann ville være med ut, likte seg veldig godt i vinden. Unger er RARE, de elsker jo vind og regn! Det er jo bra da!

No så har vi såvet i to timer, det var godt :) Så skal lage litt mat til Andreas nå snart. Gidder ikke å lage noe middag enda, ryggen må bli litt bedre først :)

Hva skal dere i dag da?

2 kommentarer:

♥Nina♥ sa...

Vi har planer om å slapp av å kos oss ;) Drittværet e på tur, så da ska vi bare kos oss inne! Kos oss med "lørdagssnopet".. Emma fikk ikkje godiset sitt igår heller :p

Anniken sa...

Skal spise godis i kveld jeg også :)