fredag 25. september 2009

Svarene på spørsmålene :)

Var ikke så mange spørsmål som kom inn - alle kom fra Nina. Her har du svarene ;


- Hvor skal dere være på julaften?

I år skal vi være hos svigers :)

- Hvilke tradisjoner har dere i jula?

Hjemme hos oss så står vi opp blide, og er som unger (hehe!!!). Ser på de fine programmene som er om morgonen. Om ettermiddagen så spiser vi julematen som består av ribbe, kjøttkaker og pølser :) Etter middagen er overstått, så tar vi oss en liten pause før julegavene skal opnes. Ta leser vi opp en og en. Og så etterhvert blir det dessert. Siden vi som oftest er maange unger og slikt, så bruke vi å ha en liten pause i opningen :)

- Er du glad i høsten?

NEI! Det er jeg ikke. Jeg er av den typen som HATER å fryse!

- Hva er det beste du vet?

Det er mye det. Men det beste jeg vet er at når lillemann er i sengs, så har jeg noen timer for meg selv :) Tenne masse lys, og kun slappe av!

- Hva er det værste du vet?

Det verste jeg vet er regn og snø. Ikke ha noe å gjøre :)

- Hvilke programmer ser du på tv?

Liker veldig godt kanalen "zone reality". Elsker sånne trauma-serier. Og er det noe jeg må se kvar dag, er det home and away. Ellers så er hotel cæsar et tidsfordriv, så det ser jeg og Andreas på før han legger seg :)
Om tirsdagene er jo min sin tvkveld. Så da er det greys og unge mødre som står på programmet :)

- Om du hadde fått vært mann for en dag, hva ville du gjort da?

Neinei, det har jeg ingen anels om!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ska værra me svigers i jula ja:P hærtes bra ut:P

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra