lørdag 10. oktober 2009

Hvil i fred, lille sjørøver! <’3

Bloggverden er utrolig rar, man føler man “kjenner” de som skriver bloggen man leser fast. Jeg er iallefall slik, og jeg har siden torsdag gått å vært nærvøs og spent samtidlig. Er ikke så lenge siden jeg begynte å lese bloggen til Pearly, men bare på den tiden har jeg gått å tenkt på henne, og jeg synes hun har vært ei sterk jente. Ho har gått med et risikosvangerskap, og på torsdagen kom han med keisersnitt. Dere får lese på bloggen om hvorfor det var et risikosvangerskap.

Jeg har gått å håpet på at den lille fikk leve videre, og oppleve verden akkurat som oss, men det fikk han dessverre ikke :( Klokken 10.35 i dag så tok han sist siste sukk, etter å blitt tatt av respirator.

Verden er urettferdig, og det ufattelig trist at slikt kan skje. Men jeg håper iallefall at du har det bra der du er. Og jeg vet det er MANGE som tenker på deg, og ikke minst din familie!

2 kommentarer:

ann helen og sjefen sa...

hærregud, så trist!:'(
Hvil i fred..:'(

Anniken sa...

Ja, ufattelig :(