fredag 16. oktober 2009

Tidlig start på dagen…

…og i dag så klager jeg ikke på det! Jeg var i godt humør når lillemann bestemte seg for å ville dagen klokken 06.00. Jeg synes det er utrolig tidlig, men siden jeg var utkvilt – så bestemte jeg meg å stå opp med han, istedenfor å ligge å dra seg i sengen :)

No så sitter han å koser seg i sofaen sammen med meg, og glaner på “playhouse disney”. Hva skulle vi ha gjort uten den kanalen? Lurer kanskje å dra å levere han i barnehagen i halv åtte tiden. Så han får leke seg litt før frokosten skal inntas.

megogandreas

Hele gjengen her går å hoster, og både jeg å Sindre har vondt i brystet når vi hoster – og det er IKKE godt. Virker som også Andreas har vondt stakkar.

Sindre dro på arbeid for en liten stund siden. Skulle egentlig ha fri i dag, men fikk melding fra sin sjef i gårkveld, om at det kom fisk i dag. Så da ble det arbeid allikvell – men har heldigvis fri imorgen da :) Så da blir det familiekos i helgen! Og jeg gleder meg allerede til søndag, for da får jeg sove lenge! Hehe!

Etter jeg har levert god gutten min, rekner jeg med at trøttheten kommer sigende, så da blir det å legge seg som et slakt på sofaen – sette på musikk å slappe av! :p

Når starter dagen deres? Har dere noe planer for i dag? :)

3 kommentarer:

Ida sa...

det tar på å ha småbarn i hus ja, men gud, så koselig ;)
går du skole eller jobber? :)

Anniken sa...

Ja, det er utrolig koseligt! :p Men tar på med de våkennette jeg har hatt i det siste pga. hoste.
Jeg er nok hjemmeværende enda. Bor på en liten plass, men andre ord; lite jobbmuligheter :) Men ska etterhvert kjøre opp, og søke på skole. Da må jeg pendle da :D Men det går!

fixmeta sa...

sv.. hvordan da tenker du ?