fredag 25. september 2009

Hjemme alene en fredagskveld :)

Nå er det helg, og ja – jeg kjenner ikke noe forskjell på helg og hverdager siden jeg går hjemme da men :) I dag så sto gubben opp med Andreas. Og lillegull såv helt til åtte, kan ikke huske siden sist ;D Det var godt. Så snill kjæreste som jeg har, så fikk jeg såve lenge i dag. Så våknet halv tolv (!!!!!). De har kunne gått vekt meg da, men må innrømme at det var godt :)

I tre tiden så leverte vi Jannicke og prinsen til mamma, og tok med oss tre prinsesser tilbake til Aure :) Planen var at Andreas egentlig skulle bare bli til imorgen, men siden mamma skal til Aure uansett om søndagen, så ble det til at han blir til da :) Så da blir det litt fri på meg. Godt, men savner han allerede. Han har vært som ei sol i dag, så var så godt å ha han sammen med meg :) Menmen. Det er jo ikke lenge til søndag.

6129_1064253221369_1677164480_127128_2991649_n

Er det rart at jeg savner denne skapningen kanskje?!

Sindre er på ormset i dag/kveld også. Dro dit i fire tiden. Holder på med en bil som de må få til imorgen. For da bers det til Frøya på sånn bilkjøringting, mulig jeg også slår meg med :) Tiden får vise!

I kveld har jeg bare kost meg alene. Lagde meg taco til kosemat (det er lett å lage, så er det godt. Gidder ikke å ordne noe avansert når det er kun jeg som skal sitte her å spise) :) Blir vell å finne senga snart, eller skal jeg sitte opp? Er så godt å finne senga når du er så TRØTT at du så vidt vet hvor du er! Sovner før du treffer hodeputa, og såver helt til du våkner uthvilt. Jeg  har en dårlig uvane med å våkne noen ganger om natta viss jeg legger meg “utrøtt”, og det er så irriterende :)

Hva har dere gjort i dag da?

Ingen kommentarer: