tirsdag 29. september 2009

De siste dagene ;D

Som jeg skrev på fredagen – så ble det muligens en tur til Frøya på lørdagen. Men har seg slik at den bilen de skulla ha på banen, havarerte de! Så nå tur ble det ikke ;D

Lørdagene så spurdte broren min om jeg skulle på vihalsen, noe som planen ikke var. Men Sindre sa at jeg bare kunne dra, siden han skulle på ormset å rydde litt etter fredagskvelden. Så i tre tiden kjørte han meg til skar. Så da ordnet jeg meg der, og fikk være litt sammen med god klumpen min før det bars til Ronny. Der vorset vi litt, før det bars til vihalsen :) Og mesteparten var jo bare smårips. Men hadde det koseligt jeg :) Det bars på nach i stampen til Jøran. Jeg, Inger, Aleks, Ronny, Jøran, Anne Marie og en anna skapning. Det var sinnsykt godt, men jæsken – det var iiiskaldt å vandre inn i huset igjen :) Hadde en koselig kveld, men det var veldig godt å legge seg i fem tiden. Skulle ønske jeg hadde andledning å såve lenger henn halv tolv. Men rundt den tiden så skulle mamma kjøre meg og god guten til Aure :)

Lørdagen så såv Andreas faktisk til HALV TI (!!!!!). Han er jo en liten engel når han er hos mamma. Legger seg i sjutiden, og såver til ni – halv ti! :) Så den dagen fikk jeg ikke han til å såva på dagen. Så når vi kom til Aure, så fant jeg og Sindre ut at vi skulle høre med onkelen hans om han var hjemme. Og det var han – så da dro vi dit så han Andreas fikk litt aktivitet. Det er hund, båt og traktor der, så han var jo nesten i himmelen :) Vi dro hjem i sekstiden, for da begynte øynene til Andreas å bli tunge. Han sovnet jo selvsagt på tur hjem, så når vi kom hjem var det bare å skifte på stumpen å legge han :) Og han var tydeligvis veldig trøtt, for han såv til sju neste morgon! :)

I går så var det en ny dag i barnehagen. Leverte han som vanlig til frokosten. Og fy fillern, for et ubrukbart ver! Så neste utbetaling av kontantstøtte, så blir det bestilling av uteklær! Så det så!! :) Har sett meg ut noen støvler (legger ut bilde lengre ned), de er så søte! :) Og til en passe pris også! Så det passer meg utmerket.

I dag så sto vi opp klokken ti :) Men han sov derimot ikke sammenhengende fra han la seg klokken åtte i går. Han våknet kvart på sju, men var fortsatt stuupetrøtt. Så bestemte meg for å ikke ta han opp, for å se om han kanskje sovnet igjen. Jeg lå å hørte på koselydene hans en liten stund, og plutselig ble det stille. Han var vell våken mellom tre og fem ganger fra sju til ti :) Så jeg var tvertimot utkvilt, så håper jeg får han til å såve en liten dupp i dag.

Viking_Flower_hvit

- Er de ikke herlige kanskje?! Koster kun 399, og det er vell bra for viking det? :) Synes iallefall det jeg!

HVA SKAL DERE I DET UFYSELIGE VÆRET DA?

Ingen kommentarer: