tirsdag 22. september 2009

Min sin kveld <3

Da har lillegull lagt seg, men om han vil sove – er en anna sak. Stupetrøtt men :)

I kveld så skal jeg slå meg godt nedi sofaen og glane på tv’en. Tirsdager er tv’en min, så det så! Har næmmelig ikke en gubbe som ser fotball jeg. Mobber jeg deg, Nina?! :) Thihi! På programet i kveld er det hotel cæsar, unge mødre og greys! Kan ikke få det bedre. Men alt blir jo bedre når det brenner i ovnen og masse lys blir tent! :)

I morgen er det en ny dag i barnehagen. Sindre skal levere gutten siden han har en liten ferie ut uka :) Jeg, mamma og Kristin skal ha en liten jentetur til Øra. Kjekt det uten penger :)

Men nå hører jeg at jeg må få en liten pjokk til å såve! :) Så blogges senere!

HVA SKAL DERE I KVELD??

2 kommentarer:

♥Nina♥ sa...

Jaaaa.. Du mobbe!! ;) Men kos d masse du vennen <3

Anniken sa...

Det skal jeg gjøre ;D