mandag 21. september 2009

Ny uke, nye muligheter :)

I hope so! Og at ryggen blir bedre ;D For no så har jeg gått en uke med en rygg som låser seg når jeg minst aner det. Slik som i femtiden igår, da skulle jeg skifte bæsjbleie på gutten. Fikk av bleien, og gjett hva som hendte da? Joda, det skal jeg fortelle dere. Ryggen låste seg totalt, og klarte ikke å gå. Så da ringte jeg faktisk til han vi leier av og fortaldte hva som hendte. Men han var ikke hjemme, så han kontaktet dama, og etterhvert så kom datra ned å skiftet på han. Hehe, følte meg så dom der jeg sto :) Men hun klarte det, og det er bra. Etterhvert kom også søstra mi og ungan. Hun skulle hjelpe til med Andreas, og det setter jeg pris på :)

No så har jeg levert en stk. trøttis i barnehagen :) Og ting tar vist tid når man nekter totalt å sitte i vognen, men vil heller gå. Og det når det småregner da :) Jaja!

Klokken 14.30 skal jeg til legen med ryggen. Frykter for at det blir til at de bryt opp ryggen. Håper egentlig ikke det – for seg for meg at det gjør jækla vondt! Men og det sies at det er så mye bedre etterpå, at du blir som et anna menneske!

Men nå skal jeg slappe av, og så ta meg en dusj! :p

Hva er deres planer for dagen da?

Ingen kommentarer: