tirsdag 13. oktober 2009

Concreate Angel <3

Sangen Concreate Angel handler om en liten jente som blir mishandlet av sine foreldre, og hun viser flere tegn på dette underveis, men det er ingen av menneskene rundt henne som tenker noe mer på det. Hun kommer på skolen med blåmerker, men læreren tenker ikke mer over det, naboene hører noen gråte, men legger seg bare til å sove. Sangen handler derfor om hvordan denne lille jenta må takle et hardt og brutalt liv, og hennes følelser rundt dette. I slutten av sangen dør hun pga. mishandlingen, og flyr opp til engelene i himmelen, i håp om å få ett bedre liv.

Jeg synes denne sanger er helt nydelig <3

Hva har dere gjort i dag? I dag så tok dro jeg og Andreas med bussen til skar. Skulle besøke mamma og pappa. Spiste middag der, og koste oss. Sindre kom dit i halv fire tiden. Vi kom vell hjem i sju tiden, og da var det bare å legge trøttisen vår <3 Etter at han la seg, så har jeg ikke gjort en skit. Bare slappet av :) Sindre la seg for en liten stund siden. Sliten etter arbeidsdagen stakkar. Kjenner jeg skal finne senga snart jeg også :)

Et usaklig innlegg, men!

GOD NATT ;D

 

3 kommentarer:

♥Nina♥ sa...

Det e en film :) e har sett halve av den.. Trist! :/

Anniken sa...

Åå, daså ;p

Anniken sa...

Har sett maange plassa at det er en sang jeg ;D