mandag 12. oktober 2009

UTFORDRING!

Jeg var innom bloggen til Silje, og der hadde hun en utfordring til alle som var innom bloggen, så da henger jeg på. Synes disse er bare teite, men har ikke noe annet å gjøre enda :)

- Skriv 10 ting om deg selv.
- Legg ut et bilde som er et av dine beste minner. Fortell om det.
- Legg også ut et bilde du liker, og fortell hvorfor.
- Også et bilde du IKKE liker, og hvorfor du ikke liker det.
- Så utfordrer du fem til.

10 TING OM MEG SELV

  1. Ble 9 uker født for tidlig. Så jeg ble kalt et mirakel
  2. Hadde hjernehinnebetennelse da jeg var 3 måneder. Atter et lite mirakel
  3. Har sju tantebarn. Eldste er bare 5 år
  4. Jeg kan lite engelsk, og alt som har med skole å gjøre kan jeg ikke
  5. Jeg er totalt avhengig av home and away, og pc’en på kveldstid
  6. Jeg har en herlig sønn på over året
  7. Kan være utrolig sjenert – men når jeg føler meg hjem, så opner jeg meg litt
  8. Jeg er alltid trøtt, men det å legge seg tidlig er et problem for meg noen ganger
  9. Kan være utrolig morgengretten
  10. Er veldig sløv på å spise frokost og kveldsmat

ET BILDE JEG LIKER, OG HVORFOR JEG LIKER DET

n1677164480_13085_5610224

Jeg liker dette bildet selvfølgelig for det er bilde av en herlig gutt, og han er en av de tingene som forandret livet mitt <3 Kunne ALDRI ha vært foruten han!

ET BILDE JEG IKKE LIKER, OG HVORFOR JEG IKKE GJØRE DET

Hmm, nå har ikke den eksterne hardisken i nærheten – men andre ord, det bilde jeg IKKE liker må jeg eventuelt laste opp senere!

JEG UTFORDRER

For alle de som vil bli utfordret!

Ingen kommentarer: