søndag 11. oktober 2009

En fin søndag!

I dag så såv vi helt til halv ni (!!!). Andreas la seg halv sju igår, og jeg faktisk i halv ni tiden. Vart helt skutt jeg, og som jeg skrev i går, så var det kjedelig å sitte oppe alene. I halv elve tiden så våknet gutten min, så da fikk han være med å ligge sammen med meg. Og han sovnet fort der, og såv til fire. Da våknet jeg med at han sa “møøø”. Lå å bablet i noen minutter før han såvnet igjen, og såv til halv ni! Og 14 timer med søvn på han, og 12 må meg får være bra nok det :)

Kjæresten min kommer hjem i dag, eller i morgen! Håper virkelig han kommer i dag, savner han utrolig mye! Har jo ikke sett han siden mandag :(

Nå så skal jeg finne meg litt mat, og så kose meg med guttungen min resten av dagen <3<3

DSC_0001

Hva er dine søndagsplaner?

Ingen kommentarer: