mandag 12. oktober 2009

En fin pris for en seng?!

Jeg er på utkikk etter en rimelig, god seng. Jeg har sett på ikea, jysk og så skeidar! Og skeidar har sine priser. Hvem i huleste er det som betaler 77 000 for en seng som du kun sover i?!

Jensen Eden Cosmo kontinental seng 180x210 cm i Scalo grey 112 med alu ben (5779000)

- Denne senger her – som det første ikke er så fin – koster 77 000!!!! Det er en helt forferdelig pris! Du har jo kunnet kjøpt deg masse fine møbler (sjenker, vitrineskap, seng, tvbenk, sofa, osv) for den summen :) Jeg har iallefall komme til å gjort det!

Sånn, nok om denne saken!

Dagen i dag har gått fort. Og hva har jeg gjort? Ingenting :)

Leverte gutten min til ti på halv ni. Og tydeligvis, så gledde han seg :) Han gikk rett inn, og jeg fikk ikke en nuss eller et lite vink engang. Håper virkelig han vil bli med meg hjem når jeg henter han da <3

Resten av dagen skal vi bare kose oss trur jeg!

Hva har dere gjort så langt, og har dere noe planer resten av dagen/kvelden? :D

Ingen kommentarer: