tirsdag 6. oktober 2009

Min sin kveld :D

I dag så sto vi opp kvart over åtte, etter ei natt med en liten kosegutt som ikke vil sove. Han våknet vell i to tiden, og ta bar jeg han rett i sengen min, og det tok ikke mange sekundene før han sovnet. I fire tiden så våknet han igjen, og etter nesten to timer (stakkar liten), så kjente jeg at han hadde tisset seg ut! Så da var det bare å gå opp å skifte littegranne på stumpen, og ha på oss rene klær, og så finne senga igjen. Sovnet etterhvert, og våknet kvart over åtte. Så jeg fikk ikke såve så mye i natt for å si det sånn. Håper på en bedre natt i natt :)

I elve tiden så gikk vi nedover til helsestasjonen for å veie han. For å få ut energien til pjokken, så gikk vi uten vogn. Skulle forresten på helsestasjonen for å veie han – siden jeg synes han spiser så lite (noe som ikke er likt han), men han ha gått opp fint i vekt, og helsesøster sa at kanskje det bare var en liten periode :) Håper han blir det matvraket han var tidligere snart. Like etter vi kom ut av helsestasjonen, så fikk jeg melding fra søstersen om vi kunne møtes på cafeen. Det er egentlig da han Andreas bruker å ha duppen sin, men fant ut at vi skulle ta sjangsen på å dra, og håpe at humøret holdt seg – og det gjorde det forsåvidt! :) Kom vell hjem i ett-tiden, og da var det bare å legge ned gullet, og han såv til tre. I halv fire tiden så fikk vi besøk av søskenbarnet til Sindre, kjæresten, tanteungen hennes og prinsessene hennes. Koseligt da!

Lillegull tok natta halv sju, for å prøve å være utkvilt til han skal i barnehagen i morgen :) Siste dagen den uker her, så nå skal han ikke tilbake før om mandagen igjen. Så resten av uka skal vi bare kose oss sammen :)

Resten av kvelden min så skal jeg glane på tv’en. Er unge mødre, greys og sikkert noe annet interessant på tv’en :)

Har dere en kveld tv’en er deres? :D

3. okt. 2009 (8)

2 kommentarer:

VonBerrdal sa...

"I elve tiden så gikk vi nedover til helsestasjonen for å veie han. For å få ut energien til pjokken, så gikk vi uten vogn."

Sei mæ, la du'n i hardtrening førre han skulla på vekta? :P

Anniken sa...

Ja, klart det :D