mandag 5. oktober 2009

Ny uke igjen :)

Da er vi kommet til en ny uke atter en gang :) I dag så våknet vi kvart over sju, og var blide og klare for en ny dag i barnehagen. Så nå koser vell gutten min seg sammen med de andre barna, og ingen sure miner! Håper jeg :)

Hva vi har gjort i helgen? Fredagen så var vi til søstersen å spise middag sammen med mamma og pappa :) De reiste til Estland på kvelden, så skulle få noen timer i lag. Koseligt da :) Andreas fikk seg også en gave fra pappa. Komono eller noe sånt. Skal ta bilde av han med den senere :) Ble iallefall veldig fin. Er noe sånn alla nattdrak!

Lørdagen så var jeg og Andreas ute nesten hele dagen. Gikk oss en tur til turstien. Veldig fint der. Hadde med oss niste og koste oss masse :) Var også en tur til Kristin. Sindre kom hjem i seks tiden den kvelden.

UtPåTur

Vi har også kjøpt av søstra mi gitar, trommer og mikrofon til x-box (pågrunn av feil kjøp). Så nå skal vi snart bestille oss musikk, og så braker det løs!

Jeg og gullet er hjemme alene en uke nå :( Kjæresten min har vakt, så han er på dromnes. Hva skal man ta seg til da?

Men nå skal jeg tulle meg inn i et pledd, og så se simpson! :)

Så håper dere får en fin dag videre, forresten, hva skal dere i dag? Regner det hos dere? :)

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Næ, fy så frekke folk der du bor da! Bra jeg ikke bor der, for jeg ser konstant gravid ut for tida:P Haha!

Anniken sa...

Ja, de eier jo ikke folkeskikk ;D
Jeg bryr meg jo ikke! For det er jo jeg som vet sannheten, og ikke de!

hjerteroten sa...

Ja, er så ufattelig trist! :(
Har ikke ord..
Aå artig at du leser bloggen min btw:) Enda jeg ikke har oppdatert så mye.. Som sagt, venter til jeg får det nye designet:)
<3