onsdag 30. september 2009

Slutten på september 2009!

Hvor blir det av dagene egentlig? Månedene, dagene og timene fyker da forbi. Jeg får nesten ikke med meg hva som skjer i verden, og det skjer noe hele tiden :)

I dag så våknen lillegull 08.15, og jeg kan ikke huske sist han såv så lenge :) Så det var godt! Så da såv han fra kvart over sju til kvart over åtte, og det er vell supert for en liten tass på snart 19 måneder? Jeg begynte å småstresse da som vanlig. Skjønner ikke hvorfor. Men klokken 08.40 var vi ankommet barnehagen, og Andreas var klar for frokosten sin :) De ansatte der spurdte meg om det var godt å se at han likte seg, og ikke skrek når jeg leverte han?! Og, så klart gjør jeg det :) Det finnes ikke noe bedre at han faktisk kan være litt uavhengig av meg. Men på en måte, så er det jo faktisk bra han han skriker når jeg går fra han å slik?! Er det ikke det da?? :)

Rundt ett-tiden gikk jeg for å møte mamma på cafeen. Satt der en stund før vi handlet og så kjørte nedover til Kristin en liten tur. Mamma skulle hente ungene i barnehagen sjø, siden Kristin ikke var hjemme før litt over fem :) Så vi lekte sprek, og gikk å henten de små :) Andreas disset når jeg kom, og stooorkoste seg som vanlig! Og det er bra :)

Når vi hentet de så dro vi nedover til Kristin igjen, for vi skulle lage pannekaker med bacon og stekt pølse :) Pannekakene ble ikke helt som de skulle, iallefall ikke de første. Så tiden gikk i fra oss, så endte med at vi tok med to pannekaker og ble kjørt hjem av mamma. Siden en stk. forbanna ødelagt fot, så var det likså greit at vi satt på med henne, siden hun skulle hjem allikvell :) Andreas har vært SINT siden jeg hentet han. Han gikk å sa “hjæm” når vi var hos Kristin, så trur kanskje han ville hjem – for når vi kom hjem så ble han i strålende humør. Rart dette :) Han fikk seg pannekaker mens han så barnetv. Så i kveld fikk han sitte i sofaen å kose seg :) Da blir han så stolt og fornøyd! Og jeg vil ikke noe annet henn å se ungen min fornøyd og glad! Det varmer hjertet mitt <3

Klokken halv sju så spurdte jeg han om han ville legge seg, og svaret jeg fikk var; “JAAA”. Så da var det bare å pusse tenna og så legge han, og siden har det vært stilt her :) Håper han sover lenge i morgen også. Men for sikkerhetskyld skal jeg legge meg snart, så kanskje det er håp om å være utkvilt i morgen :) Det har vært noe det! Så etter det ble natta på han. Så har jeg kost meg med kylling faijitas med salat og tortilla lefser, og cæsar og x-factor sto på tvprogrammet i kveld :)

I morgen så skal jeg, mamma og gullet til Kristiansund. Mamma skal på bursdag til ei venninne, og jeg og Andreas skal til tanta til Sindre sammen med søskenbarnet hans og unga :) Det blir koseligt! Må bare huske kameraet, så det blir tatt noen bilder! Kanskje jeg vinner en tur til vandammen også? Så Andreas får se dyra og slikt :) Håper værgudene har rett, og at det er SOL i morgen ;D I halv fire tiden, så bers det til flyplassen. For da reiser vi til syden!! Trudde du. Neida, da skal vi hente pappaen min som har vært på båten i vel to måneder. Og det er lenge det. Så gleder meg til å se han igjen. Og ikke minst for at han skal få se hvor stor han Andreas har blitt siden sist :) Så det blir stas for alle parter!

Sånn, da har jeg ikke mere på hjertet!

Eller jo…..Jeg vil ønske Emma (datra til Nina <3), så masse lykke til med første dagen i barnehagen i morgen!! :) Og håper du får noen fine dager sammen med de andre små barna og de snille ansatte! :)

6140_236777615186_831350186_8167420_570732_n

Er hun ikke herlig kanskje?

Sånn, da får dere ha en fortryllende kveld videre :)

Ingen kommentarer: