torsdag 1. oktober 2009

Sannelig så er det ikke…

…helg igjen snart! :p Som jeg skrev tidligere, dagene går utrolig fort!! I dag så har vi vært i Kr.sund. Kom hjem i fem tiden :) Jeg og Andreas besøkte tanta til Sindre mens mamma gjorde sine ærend. Det var koseligt :) Fikk og pizza å greier. Var ikke der så lenge da, og det var synd. Og søte Linnea Emilie da. Blir litt babysjuk når vi ser slike som henne <3 Og nei, jeg skal IKKE bli mamma! Noe som noen trur!! Jaja! Nå så sitter lillegull å spiser kjekse før vi skal gå å ordne oss for natta :) Han har så vidt såve i dag, så skal bli godt for han å legge seg trur jeg, iallefall for meg :) Jeg har nå vasket gulvet på kjøkkene og stua, og så skal jeg ta gangene og bade etter han har funne senga. Er så godt med nyvaska leilighet til helga synes jeg :)

Sindre jobber sent i dag også, så han kommer ikke før i morgenkveld! Trur jeg :) Skal ikke forundre meg at det blir arbeid i helgen også!! Men han sier at det ikke blir det da, så får håpe på det beste :)

I morgen så skal Andreas en atter dag i barnehagen. Og i tre tiden skal vi nedover til Kristin for å spise middag. Pappa og mamma kommer også! Så da får vi litt tid sammen før de reiser til Estland for å være der en uke :) Skal også prøve de klærne han pappa kjøpte til Andreas. Komono eller noe sånt! Håper det passer på lille klompen min! Hehe :)

Hva har dere gjort i dag? Og har dere noe planer for kvelden? :)

Ingen kommentarer: